Wednesday, February 4, 2009

SONA FC : DIUNDI DI DALAM KUMPULAN C

UTP Soccer League kembali lagi. Kali ini SONA FC telah diundi di dalam Kumpulan C bersama 4 lagi pasukan lain iaitu Apocalypto, Evo, Cantana dan Croconile.







Laluan mudah? Laluan sukar? Masih terlalu awal untuk dikatakan kerana setiap pasukan masing-masing, termasuk SONA FC, kini telah berusaha sedaya upaya untuk mempertingkatkan prestasi masing-masing. (perh, ayat tak boleh blah!)

SONA FC, pasukan yang tak asing lagi dikalangan pencinta sukan bola sepak tanah air kerana cara latihannya yang sempoi, simple, senang dan bergaya. Walaupun tidak berstatus 'perkasa' dan mempunyai nama yang gah seperti pasukan hebat yang lain, tapi ia tetap menjadi siulan dibibir para peminat fanatiknya.

Sejauh manakah langkah pasukan ini dalam persaingan UTP Soccer League kali ini?. Sama-samalah kita nantikan.

2 comments:

Unknown said...

aku nak kita menang..kita nak aku menang...menang kita aku nak..nak menang kita aku..kita aku menang nak??? mesti laa menang..!!!

Arif Dzulkifli said...

menang?..boleh kot..mesti boleh..harhar~